wtorek, 11 lutego 2014

spotkanie APiA


Dzisiaj byłam na spotkaniu w Katowicach z konsultantkami Au Pair in America. Właściwie to była spontaniczna decyzja. Zobaczyłam info, że takie spotkanie jest, więc stwierdziłam: JADĘ.

broszurki pozabierane, a jak.


Cóż mogę powiedzieć. Żałuję i nie żałuję poświęconego tam czasu.
Nie żałuję, gdyż spotkanie było genialne. Dziewczyny super, świetnie opowiadały o swoich przygodach, chętnie odpowiadały na wszelkie pytania. Dowiedziałam się przydatnych rzeczy zarówno o byciu au pair jak i o uczestnictwie w Camp America.

Żałuję, gdyż teraz jeszcze bardziej tego pragnę. To spotkanie dało mi wiele wieeele do myślenia. Teraz jest najlepszy czas na to wszystko. Kiedy jest się wolnym, nieograniczonym, młodym.
Jedyną przeszkodą są koszta. Nic specjalnego, program jest śmiesznie tani, ale problem w tym, że ja nie mam jeszcze prawka. Kolejny problem, muszę na wszystko zarobić sama. A trochę tego sporo.

Mam mnóstwo rzeczy do przemyślenia, przeanalizowania, przegadania z bliskimi. Help help !

Jeśli któraś z Was była tam dziś - dawać znać ! :D

PS Chciałam oficjalnie dodać swojego bloga do kategorii au pair, ale w sumie teraz wszystko stoi pod znakiem zapytania, więc .. dalej stoję w miejscu.

6 komentarzy:

  1. Dlatego bałam się tam jechać . Bałam się , że to spotkanie znowu namiesza mi w głowie i znowu nie będę umiała podjąć decyzji. Ameryka mi raczej nie ucieknie , więc do 2015 wytrzymam . Mam nadzieje pisiek , że w końcu sobie poukładasz to w głowie i znajdziemy jakiś sposób , żeby ogarnąć tyle kasy !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :)
    Warto spełniać swoje marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję !
      taaak, jestem pewna, że kiedy wysiądę z samolotu w NY powiem dokładnie to samo. :)

      Usuń
  3. Patryś proszony jesteś o nową notkę :D Bo jakby nie było co nieco się zmieniło !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D <3 "Uroczyste wezwanie do napisania notki" :D czekam jeszcze troszkę i potem sruuu .. :D

      Usuń